Kladdkaka på G!

Mitt i Top Model fick jag för mig att jag skulle baka kladdkaka:S Hel konstigt,, jag bakar ALDRIG
Om det inte nån som frågar mig om vi ska baka, men de händer nästan aldrig det heller!


förutom det här så följer jag Top Model flitigt men den här säsongen tycker jag inte de är något speciellt med deltagarna, har jag fel? Vem som hellst kan vinna och vem som hellst kan förlora. Thats it!

Aja, den är inne i ugnen nu och snart klart. Jag ska njuta som bara den! Ska göra den sådär kladdig i mitten. Mmmm....

Hoppas du ser det här Kajsa för jag vet att du ställer dig och bakar en då:D Haha!:P

Nej nu måste jag springa och kolla den är snart klar!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0