Kommer jag någonsin bli något?

Jävla tråk äckel dag.
Jag vill ha ett jobb NU! Orkar inte ha något att göra! Aa och det där lät bra?

Alla andra är så jäkla bra på nått!
Jag vill inte vara servitirs men det är det jag är bra på. Men vill verkligen INTE jobba inom de!

Jag vill verkligen bli något stort:P haha.
Jag och C satt och pratade om det för ettag sen och och ställde frågan:

- Är man ämnad för något större?

Vi två har alltid kunnat pratat om allt, och när vi var i 15 års åldern så hade vi drömmar och planer på allt vi skulle göra.
Nu är dom som bort blåsta, kommer inte på något som jag drömde om då.
Hur hemskt är inte det egentligen?

Medans alla går vidare står jag still och trampar. Hjälp mig, ge mig insperation. 
Någon som har något tips?

Drömmar om något?
XoXo

Kommentarer
Postat av: kajsa

tkr det kan vara rätt skönt att inte veta vad man vill bli ibland :P

2009-02-03 @ 17:33:14
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna senaste inlägget på min låt :)

2009-02-04 @ 00:00:51
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0