Party like a rock star.

Igår var det sjukt kul som vanligt:)
Vi tog bussen ner vid 23.35 och hade vinet med oss i högsta hugg.

Vart en totalt oplanerad festnatt.
Sovit 5 timmar inatt skojj.
Dansade satan med Z på konrad.
Hon tappade skon hela tiden.

Hahaha nu kom jag på en rolig sak när jag kom in på krogen skulle jag lämna in jackan och min klänning som jag hade hade åkt ner så det blev tuttchock(i BH) i gareroben, tjejen till mig sa:

- du borde nog dra upp den där.

haha ja men lite pattar kan jag bjuda på:S

Mer pattar åt folket borde jag skrikit!!!!!

Väl inne så som sagt dansade vi.
Z you know vi är.......

sen bar det hem med bussen.

Mer jag hann göra underkvällen var:
Åka Taxi hem och tillbaka för jag glömde mitt leg.
Leta efter skon på dansgolvet.
Sätta en isbit på en vaktshuvud precis innan stängning. (annars hade han väll kastat ut en) ´
Sist men inte minst väcka en full tjej på bussen som inte fatta ett skit.


det var nog allt men har säkert glömt hälften:P

Bilder kommer på tisdag för jag kan inte blogga. Ska ut till min mamma. Jag är ledsen men missa inte det. Så på tisdag!
Bara att ta fram papper och penna och skriva ner det;)

 
Somnade till den här snubben:  HAHHHA! Han är så jävla bra:D
-Va hände?

XoXo

Kommentarer
Postat av: Malin.

SV: haha visst är han!



alla hjärtans dag idag, ska du fira det? :)

2009-02-14 @ 13:49:54
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

fin header, diggar katten :P ser ut som en riktig tiger!

2009-02-14 @ 16:44:37
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

låter som du hade en härlig kväll... trött idag eller?

2009-02-15 @ 21:36:33
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0