Stryka + mat = GALEN!

Har inte tränat idag så jag känner att det kliar i benen:S:P

.
Istället har jag varit här hemma och inte gjort ett skit men iblland måste man vila.

Pratade med E idag i telefon, var så länge sen vi hördes så det var skojj:D

Ikväll ska jag stryka kläder, göra mat och inget mer. haha. bra där;)

Strykningen kommer väll att ta ett år typ.
Det är sååå kul att stå och stryka i mörker? Vi har ju ingen lampa i vardagsrummet för det är kort slutning eller nått dam i den inte vet jag. Den har varit trasig i hmmm, snart 1 år. Upps!

Nej fram med strykbrädan och gå låss med strykjärnet kanske?
Och det är blir då inte bättre av att våran strykbräda är trasig , ful och ranglig.



Stryka gör mig galen!
Imorrn då är det party!

XoXo

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

stackare...

enda som hjälper är att stryka framför tvn!!! men jag brukar inte stryka.. heheh

2009-02-11 @ 00:28:15
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0