Uppdatering.

Igår var jag aldelles för trött för att ens skriva något mer inlägg, sry for that. Idag blir det bättre.

Lite uppdatering från onsdagen:

hade tydligen blivit ett storbråk på krogen och dom hade fått tagit ut alla från Pluto och stängt igen innan 2. 5 polisbilar utanför och grejjer. Det här måste hänt strax efter vi dragit jag och Z.
 Källa : Kajsa.

Blev skit irreterad när jag läste hennes blogg.
Ta hand om dig nu vännen!
Kram från mig.




Igår var jag även i enköping igen och var med mina små syrror. Sen när pappa och T kom hem blev det Semla. Det smakade goddie. Väl hemma så hände inte mycket gick och la oss vid halv 11.


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll blir det tacos på landet som gäller:) Yes yes yes...
Fredag den 13: de idag med. Bäst att krypa under täcket egentligen men då kan jag nog inte somna inatt:P

Hörs snart!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0