5 timmars sömn i natt.

Och så var det bara en natt kvar:) Sovit typ 5 timmar inatt bara. Är trött måste jag säga:O

Vi ska vara där i 3 dagar så vi har lagt upp det så att en dag laga jag och Kristian mat, en gång pappa och T, sen så ska vi gå ut och käka:D

Vi ska laga as god fisk rätt. Den är bara för god:) Ska lägga in receptet här sen kanske:P

N hade fått ny telefon.

Idag är det en riktig packdag. ska ha allt klart till imorrn så man bara kan ta väskan och dra:P
Tizzen ska vara hos Kristians föräldrar. Det tycker hon är kul för då kan hon gå ut som hon vill:) Helt otroligt vad duktig hon är. Man behöver bara ropa på henne så kommer hon. Tizz är ju innekatt egentligen så det är rätt coolt att hon kan gå löst där:)

Ville egentligen inte ha en katt som bara är inne förrut men sen vart det så ensamt under Kristians tid borta. Inget jobb så man var ju mest hemma, så då bestämmde vi att vi skulle skaffa en katt som kunde göra mig sällskap:) Vi är ju ute med henne i koppel men jag tycker ändå att det är skönt att hon kan springa fritt där:)

F har teoriprov idag. Lycka till:)

Tizzen♥



XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0