B.B.O.L! aa ni förstår själva:D

Var nyss på gymmet och körde lite. Var väldigt stressade pga att vi ska hämta ut bio biljetterna snart och möta upp L.
Blev endast 40 minuter men det är bättre än ingenting det är väl så man SKA tänka?
Jag däremot känner mig dålig men ibland så funkar det bara inte med tid och annat.

Kommer få en ny design till min blogg snart:)

Här är tjejen som designar den http://thecrapshack.blogg.se/. Extremt snällt tycker jag:D  Det tackar jag för!:)

Nu ´blir det benjamin buttons otroliga liv på bio iväll. 3 timmar bio ska bli najs bara man inte bli kissnödig. Men det är väl klart man blir det när man vet att måste sitta stilla:/:P haha.



har hört den är bra. Så får väl ta och tipsa sen om dom som sagt den är bra hade rätt:D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0