I lördags, igår och intervjun!

det var riktigt kul i lördags. helt galet:P

Orkar inte ta allt hände för mkt:P haha.
Ska se om man kan få tag på några bilder från Konrad senare för jag vet att vi är med på några:)

Igår var jag alldelles för bakis och trött för att skriva eller knappt ens röra mig ur soffan.
Vi hade bara sovit 4 timmar ell nått sånt, gick och lade oss nån gång efter 6 i think på lördags natten.
Så man var möööör.

Syndade lite eller ganske mycket faktiskt igår. Pizza o ben&jerry glass. Så nu är det en ny tränings vecka som ligger framför en. Men tycker ni inte att ibland fåååår man äta och moffa i sig?;)

Intervjun idag gick som smort. Jätte trevlig kille jag fick prata med. Så det ser lovande ut, så nu är det bara att hoppas:)
Han ska höra av sig i veckan och tala om om jag fått jobbet eller inte:)

Nu ska vi snart till Gymmet sen till enköping för jag ska passa mina underbara syskon och natta dem:)
Här är då favoriten


men igår pröva vi denna
men håller mig fortfarande till bohemian
raspberry;)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0