Körslaget i ett nötskal!

Körslaget är verkligen inte bra ändå sitter jag och tittar! Jag fattar det verkligen inte.

Eriks låt jenny let me love you, asså ta och pilla dej nånstans och tydligen vald till årets låt. Neej du inte min favorit. Dessutom är han inte så snygg som alla säger att han är, rätt ful. kanske man inte ska säga men vafan han är ju inge snygg. NObody för mig. Ändå sitter jag och ödslar min tid på att skriva om honom. SHIT!
 En sak till sen kommer smööör Danny in och sjunger en truddelutt.

NÄE tror jag går och lägger mig ist;P

Och inte kan dom säga nått dumt om varandra heller?
Alla kan ju inte vara jätte bra hela tiden men ändå bah " aa dom var jätte bra"*flin*

Är det bara jag som tittar eller har jag feL?

BLÄ!

Ska röra mig tillbaka till soffan nu.
Tjingelinge!:)

XoXo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0