Sthlm :)

Kom nyss hem från sthlm, kristian skulle på en intervju men gick inte pga att vi åkte förbi stället där intervjun var men det var inte någon skylt till stället, det låg i en lägenhet längst ner och det satt två personer som såg skumma ut + att som hade fötterna på bordet. det låg ute i ingenstans kan man väll säga. Riktigt Creepy och kristian är inte den som är den att han inte går dit. Men asså det där var inte kul att se.

Iaf efter det åt vi lunch på ett café som hette Noir:)
Guuuud vilken god kycklingsallad med fetaostcreme. Soltorkade tomater och typ  världensgodaste salladssorter:D Goodie;) Även en take away latte till mig:D
Alla glad och nöjda:D haha.

På vägen hem fick Kristian damp på en bil framför, och medans jag ska dricka lite trycker han på gasen och jag får latte över halva mig. Stackars mig, först blev jag irreterad sen började jag as garva ist:D

Sen körde vi vilse trots att vi hade GPS:S hur lyckas man? Hem kom vi i vilket fall. En gång fick vi övernatta i sthlm för vi inte hitta hem. Då hade vi dock ingen GPS:P Sorgligt;)

Nu ska jag snart förbereda mig inför kvällen. Sen kommer A och vi alla ska ner till D & S och dricka innan utgången:)
Skojj:D

A & V


My hottie;)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0