TUSENBRÖDER

ojoj, två inlägg på samma dag och nästan efter varandra:) Jag har tänkt att jag ska börja vara mer aktiv här:) tycker det är sjukt kul att bara sitta och skriva av sig.

Eftersom jag är sjuk och inte mår så bra i halsen så lånade vi film av Daniel igår.
Jag kikade ner i lådan och vad ligger där, jo TUSENBRÖDER som jag har velat sett i evigheter. ALLA 3 DVD:er!

Så igår natt låg vi och kollade på dom 2 första avsnitten i säsong 1:) Idag på förmiddagen kollade vi på det 3.
Älskling är och tränar(åh vad jag är avundsjuk) så när han kommer hem ska vi kolla hela dagen hoppas jag.
Bara ha det mysigt och jag ska ligga i hans knä och tycka synd om mig själv:) det får man faktiskt ibland.

För er som inte vet är det en serie från SVT som startade ca 2001 eller något liknande kan jag tänka mig:)
Så spännade:D kan inte sluta titta.

Hoppas på att vi kan inhandla lite nötter till ikväll♥

Har även bestämt mig för att inte gå utanför dörren tills jag är frisk igen. Visst låter det som ett smart drag:)
SÄLEN NÄSTA! here we come. Längtar som bara den:) Höra ljudet av snö swicha under skidorna och att ha solen i ansiktet:D mmmmmmmmmm!

Skriver nog ikväll med:)

   
                      Sänsong 1                         



                                                                    
Twilight
Jag måste bara säga att jag är så
kär i den här filmen.
Kan knappt vänta tills tvåan
kommer.
För vad jag har hört kommer
det  en uppföljare.
Det måste de göra♥


                                                                                                                                    XoXo♥

                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0