Invey Icey?

Godmorgon?

Ny bra film på gång invey icey?

Filmen handlar om 4 vänner som har problem med det ena och det andra. Men dom är samtidigt extremt bra vänner och kärlekspar. I en av huvudrollerna har vi Patrick Swayze. En dag säger en av vännerna jag älskar dig till sin pojkvänn "jag älskar dig" men pojkvännen är för borta i huvet så han säger inget tillbaka utan bara kollar på sin älskade och flinar. Hon som försökt länge med att bli älskad tillbaka på ett sätt som hon vill men lyckas aldrig även om hon vet att han älskar henne. Det ena problemt efter det andra sker och man får se hur allt utvecklas. Allt utspelar sig på någon Ö.

Nej ingen sådan film på gång! Invey Icey vad betyder det fråga min drömmar.

 Utan jag drömde verkligen en dröm som skulle kunna bli film. Då menar jag det verkligen.

Vaknade flera gånger inatt av att jag bara tänkte det här ska jag komma ihåg.
Jag har ju som sagt jätte lätt för att komma ihåg drömmar.

kan berätta lite mer om min underliga dröm. Helt mysko.
Jag var typ en av huvudrollerna och allt hände på riktigt. Lite svårt att förklara men.
Vi var utomlands på nått vis och hittade vrakrester av ett flygplan. men tänker inte säga vad jag såg att det stog för de vågar jag inte fall det skulle finnas något plan som heter så. Yrsch.

Sen så var vi jagade av några. och vi skulle helt enkelt rymma från ön för att komma till den americanska basen. Vi lyckades men jag fick inte passera pga att jag inte hade något pass med mig. Fick lov att prata engelska men jag lovar att jag aldrig pratat sån bra engelska i hela mitt liv.  men hur jag än förklarade fick jag inte komma förbi för att åka till sverige även om jag berättade om allt det hemska. Mina vänner hade inte heller pass men fick gå förbi iaf.

Sedan såg jag efter mig i korridoren att dom som vi vart jagade av kom efter men vart stoppade av polisen som tur var annars hade jag dött. Sen hände det massa saker mer men det blir förlångt inlägg.

Väl hemma igen i sverige skulle vi träffa film producenter. och vi lyckades sälja våran historia. Allt var förbertt och nu var det bara skådisarna kvar. Patrick Swayze skulle såklart få vara med:P när allt skulle börja vaknade jag på riktigt och kunde inte somna om!

SKIT!

Aja det var min natt de. Haha. onödig information om vad min dröm handlade om men jag tyckte de var lite kul. Jag vill veta mer iaf:)


XoXo

Kommentarer
Postat av: Trixie ♥

klistrade du in den koden i ett inlägg som kom upp?

2009-01-29 @ 12:16:47
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar: Ne inte just nu. Och ja jag kan fixa in den på din blogg om du nu skulle vilja det :)

2009-01-29 @ 15:15:03
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar: Jo visst kan se vad jag kan göra. Men maila gärna önskemål eller om du vill ha några bilder i headern och vad det ska stå.

2009-01-29 @ 16:19:08
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0