GOGOGO

ÅH, jag är trött, fattar inte varför. Frös inatt också. Buuuuuurrrrr.....
Ska slå en pling till Zätis och se om jag ska komma ner på stan eller ej:)

ska ta en fika, hoppas jag hittar mitt bankomatkort bara. Efter det blir det gymmet, sen plugga matte och efter det lite allmön städning,

Jo just det btw, smyckeshörnan vart grym:) Bar ner massa saker uppifrån "Källaren" haha. Hade söner en lampa också. Lyckat!


Åh fy fan, nej ta tag i sig själv nu kanske? Inte för jag varit uppe speciellt länge. Typ en halv timme. Jaja sätta fart nu!

Käkade en tobleroone igår, kristian vann ju på ett sånt där hjul för ettag sen, men fan den inte god:/ Här ska man för en gångskull käka godis mitt i veckan och så är det äckligt liksom . KUL!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0