Lite bilder från igår

Måste berätta om det otroliga special erbjudandet "UTAN TVEKAN". Vi satt och drack vin och blev lite små hungriga så jag gick och hämtade menyn. Första man ser är UTAN TVENKAN. 6 ostron och en flaska skumpa. 750 kr.

Så jo jag tveka!

Vi drog in på Cirkus och åt som sagt för en 100 kr. Japp japp, är man vanlig människa med vanlig plånbok så får det helt enkelt bli så.




Inne hos frissan igrå, behöver färga håret. och jag som tänkte vänta tills efter sommaren!













Hallå hallå!


Sniff sniff. Fick en banan fluga i mitt vin tack vara blommorna!




Z insisterade på att jag skulle ta kort på henne och den otroligt fina värmelampan:P


Efter allt cyklade jag hem till Älskling och det var mysigt:)

XoXo♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0