Värt att tänka på.

Ibland kan man verkligen bli galen på människor som inte vet vad de pratar om!
Jävla mytto!
Fan jag verkligen avskyr människor som ska framstå som den bästa när man själv vet hur det egentligen står till.
Fan sluta öppna din käft och inse att du inte kommer kunna bli mig!

Jag kommer alltid vara bättre än den här personen jag pratar om(och det kan jag faktiskt lova), finns inget värre än människor som sitter och försöker bli den andra människan. Sanningen kommer fram så småningom, och visst är det skönt att veta.

Kanske inte nu, imorrn eller nästa år. Så småningom kommer sanningen krypandes och då kommer du känna dig ensam, ingen kommer vilja vara vid din sida. Det är då du ska tänka och erkänna att det var faktiskt Jag(Veronica) som stog som segrare.

Jag hatar dig så innerligt, det går inte att beskriva i ord. Du är OND! Riktigt OND. Jag älskar det ordet för det betyder att människan i sig verkligen är gjord av ren ondska, elakhet och hat.

Hur som hellst vill jag inte ta illa upp av det du säger/skriver men inte så lätt att låta bli när du sitter där och ljuger om MIG!


Så ni som läser det här tänk på en sak nästa gång någon säger något riktigt elak eller hittar på lögner om dig: DU SJÄLV VET ALLTID SANNINGEN OCH DET KAN INGEN TA IFRÅN DIG!


ps, jag vet att jag själv inte är gudsbarn, men nog fan är jag nära om man jämför med den här personen ds

XoXo

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig blogg du har!! Kan vi lägga till varandra på Bloglovin?

2009-07-10 @ 17:13:54
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Jag har lagt till dig nu!

2009-07-10 @ 18:11:34
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0