VAR/VAD är ni?

Hallå hallå.

Skulle ha haft muntligt nu idag klockan 13.00 men när jag kommer ner till Hermods så säger dom till mig att internet inte funkar, så jag får ringa till support och säga till dom att maila min nätlärare och säga att jag inte kan komma in.

IRRETERANDE! plus att min matte lärare Ulf har tagit 1 veckas till semster! ÅH, jag som verkligen behövde honom NU!
Jätte ledsen var jag, hoppas på att min pappa kan komma och hjälpa mig nu på onsdag!

GAH, inget blev som jag tänkte mig. F*CK!

Ska iaf till mamma nu på efter middagen, kristian åker tsm med Mammas man till sthlm och kolla på fotboll ikväll.
Kristian är råtta!

Själv är man Hammarbyare;) <3

Peter är apa!


Japp japp, och ni är?


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0