Allt som allt

Jaja, då var denna dag gjord ska dock läsa lite till.
klippningen vart jätte bra, har tyvärr ingen kamera som jag kan ta kort med, och jag har inte hittat min cd för mobilens kamera. Illa jaaa illa!
Lite kul att litet L ser ut som stort I?...mohohoho.(fast bara när man skriver inlägget)

Mys senare ikväll med älsk som är på hans lillebrorsas fotbolls match! JAG VILL OCKSÅ!
Men men ist får man sitta här och tvångsläsa!
ska inte klaga föresten, de finns s(f)aktiskt saker som är värre.

Imorrn blir en lite lugnare dag för mig och det känns jävla skönt du.
Fixa kubb tills imorrn Z!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Nu ska jag lyssna på "Svennebanan" för att protestera mot ENGELSKAN!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0