Det gör ont.

Vem fan kom på att man måste noppra/noppa? ögonbrynen?
Inte var det jag iaf;) men den som kom på det, körde verkligen på "ska man vara fin får man lida pin"

Noppade precis mina. Och jäklar vad ont det gjorde. ska inte klaga egentligen för mina växer inte så fort. (skönt)
Men iaf ont gör det, när man ska byta från ena sidan till den andra då är det som värst.

vilket problem va?
nja.

Det är roligt att de gör i färger men det gör ju fortfarande lika ont!Bedövningsmedel någon?



Nu är jag färdigfixad och ska gå ner till "skolan" och plugga matte. Är som dagt lite friskare. Men gymet vågar jag mig inte till ännu. Man ska inte träna om man är sjuk(även om man är mindre sjuk) det är farligt för kroppen.


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0