För jag mår ju bra?

Idag har jag börjat med Svenska C, verkar otroligt svårt just nu.
Hur ska jag klara?

ingen aning men får hoppas på att jag gör det iaf.

Min dag idag har då bestått av:
Varit med Z.
Solat.
Cyklat tills däcket gick sönder!KULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
inte tränat, fick lägga det åt sidan idag var tvungen att plugga järnet.
sen så har jg ahunnit strykt lite till, har massor av rena kläder nu har typ besluts ångest vad man ska ha på sig.mmedans annars man står i garderoben och frågar sig själv: VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG!

hm, ser att jag inte skriver som jag ska men jag orkar inte göra något åt det.
Sen har jag ätit sallad med Z.
Mm, efter det har jag inte ätit ett skit, börjar bli hungrig men orkar fan inte göra något åt det.
Sur och grinig är jag också.
BLÄ. Vill gå ut idag men det kan jag inte göra föör då måste jag ta bussen eftersom cykelhelvetet har pajjat(måste nämna det ett antal gånger JA!)
iaf, det har jag ingen lust med för det kostar pengar och jag har inga pengar till det. Så hoppa och skit.

Älsk, är på möte och ahar sitter jagh och fjollar runt på internet.
Känns stabilt .

urch ooch fy, nu ska jag sätta mig i ett hörn och gråta!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hehe=)

Hur e det med dig annars å sånt? har inte hört ett ljud om dig! eller sett dig! vad pysslar du med å sånt?



Jag följer din blogg nu med bloglovin=)krams

2009-06-10 @ 20:06:39
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0