Förkyld! NU?

Jag ligger lite efter eftersom jag är sjuk. FÖrkyld och det rinner i snoken och i ögonen. INTE KUL. Precis den här veckan också, nu när solen ska vara framme.

I fredags, var jag, J och E hemma i min pappas hus, han var i sommar stugen så det passade ju bra:)
Vi käkade, drack, gjorde kransar och massa annat bus.

Hade en jätte trevlig kväll.
Men sen vaknade jag upp med ont i halsen, trodde först det var vi som hade skrikit så mkt dagen innan men nej det var det inte.

SItter nu inne med solen i bakgrunden och vill gå ut och göra något men det orkar jag inte för då blir väll varenda jävle sjuk.

Hm, undrar vad jag ska äta idag, jag som inte kanm laga mat!!!!!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0