Gap och skrik! nej tack!

Snart mat, var och handlade lite snabbt idag och insåg att jag verkligen var grymt sjuk.
Det var rätt lite människor där men så var det fem st tjejer i 14 år åldern kan jag tänka mig och förde värdens jävla ljud inne på Ica.
Själv höll jag på att gå i taket och tänkte be dom hålla käften. Men det gjorde jag inte. Tur de för dom förtjänade inte ens uppmärksamhet. Alltså inte fan höll jag på att gapa och skrika och skratta jätte högt inne på en affär när jag var i den åldern. Nej dom borde lära sig lite hyfs och visa lite respekt för allmänheten!!!!!!!
SÅ JUst STFU!!!

Gah. nu vart jag irreterad.
Sedan när jag kommer ut ur affären så är det en kille som står och pratar jätte högt i telefonen. Jag ville typ springa hem och låsa dörrn efter mig och aldrig mer gå ut!

Överkänslig? Jo kanske?




Nej mat är nog det jag behöver.
Älskling står och lagar fisk och potatis.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0