Hjälp stress AB

Muntligt i engelska B imorrn. oj oj hur ska det gå?:O

Känner mig skit nervös. Känns inte som om jag kommer kunna sova inatt:(

Hjälp?

Men jag har varit skit duktig och skrivit en levnadsbeskrivning som jag knappt fatta var det var, men efter mycket klureri? så fick jag ihop det 1 och en halv sida plus att jag gjort en presentation av en bok som ska läsas som man gör i tv. Så jag har inte legat på lat sidan.

Imorrn matte klockan halv 9, muntligt klockan 3 och ett uppdrag i svenska imorrn, plus att jag ska hinna träna också, så man kan säga att jag kommer vara busy imorrn. 

Nu ska jag snart försöka sova, måste försöka få en god natts sömn om morgon dagen ska funka. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0