begär!

Jag kom precis på hur jäkla onyttig jag varit från i lördags tills igår!


I lördags så var det party på hög nivå fast det hela slutade med ingen krog, tänker inte gå in på det ämnet för det slutade i katastrof! Men alkohol är inte nyttigt, sedan på söndagen blev det att tjocka till det rejält, först Pizza, sen godis, chips, läsk och revbensspjäll och t.o.m en vaniljpuddig:S Igår var det rätt lugnt kom jag på:P haha. men idag ska jag fan äta en GLASS!!!! Jag är sjukt sugen på det! jag måste bara ha en!

Undrar vad jag ska ta och köpa för glass?


XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

åh vad gott med glass..särskilt nu i vårvädret.

2009-04-01 @ 13:24:09
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0