Det blir bättre......

Gomorgon 10.18.

Det kommer bli bättre update från min sida om ettag, nu har jag ju min nya telefon som jag kan anväda och ta nya kort:D Men jag börjar använda telefonen 31 Mars då mitt nummer flyttas över. Längtar som F.A.N! Känns ju roligare då man kan lägga in nya bilder och inte bara äldre.
Nu på onsdag så ska jag iväg till enköping tills på lördag så då blir det inte så mkt bloggande från min sida tyvärr.


Men efter det så är det inte lång tid kvar tills jag kan använda min nya tele.;O

Måste sätta eld i baken på mig själv snart för jag ska städa. Känner mig otroligt seg, men kanske kan det vara för jag mådde illa och hade ont i magen igår kväll? aja, magen är bättre nu.

Z och min promenad igår gick fort alltså inte fort för vi var ute kortstund utan för vi var så speedade;) haha!
Tråkigt att vädret var som det var:P


Jag vill att det ska bli den 25:de nästa månad så jag kan få in lite kosing:)

Händer det något skoj uti i sverige?

Hörs sen.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe då väntar vi tills du använder nya telefonen. men då jäklar vill jag se bilder och 7 inlägg per dag ;)

2009-03-24 @ 12:25:44
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0