Emma Darling!

Nu så har jag fått bilderna från J:)

Jag vill Gratta min under bara Vän Emma som fyller 21 år idag!!!!!
Hur sjukt är det inte, jag kommer ihåg när Johanna och jag sa att nu får du köpa snus till oss och det var när du fyllde 18. Eftersom jag och Johanna fyller senare på året. Vi var så himla lyckliga över att du äntligen kunde köpa till oss:D

Vi har haft så jävla kul genom åren vi känt varandra.Den tiden var/är så himla bäst. Jag vill tillbaka. Sitter här med nästan tårar i ögonen om man tänker på hur mycket vi varit med om tsm.Jag älskar er båda så otroligt mycket och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi börjar umgås mera.Vi 3 always!

Gammla bilder på oss heta blondiner!!!!

Jag ville egentligen ha bilden på dig när vi tvingade dig gå med runt med ballonger i skolan men jag tror inte Johanna hittade den. SÅ JÄVLA KUL!!!!! stackars dig Emmut;) Ha två galningar till vänner som vi:P 
 
Grattis på fördelsedagen Kiss! (you know what i mean)
Jag älskar Dig vännen min, vad som än händer. Hoppas vi ses snart så vi alla Kan GO crazy som vanligt! I sommar då jävlar ska vi synas så mycket det bara går!!!!!!




                    Gammal bild men så jävla klockren och 
                      den tillhör ju en av våra bilder på skåpen som vi 
                   hade!!!!!


Än en gång Grattis gummsan!!!!!


XoXo

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Ha en trevlig lördag och kolla gärna in min Bloggshop!

http://thinkpinks.blogg.se/bloggshop

2009-03-21 @ 10:58:44
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Emma, the 21 year old sexy laaady ;)

Hahahaha! KLOCKRENT!

Tack så jätte mycket vronk, vad söt du är.. :D

Haha, jag håller med dig. Det är verkligen kul att tänka tillbaka. jag&johanna pratade om det där igår också! ;) Som sagt, ni är mina baaaarn! <3 Och att ha er i närheten när man fyller år är minst sagt lite risky, man vet aldrig vad man kan råka ut för. Haha. Det är till att pinas, men innerst inne är det väldigt kul! Man kan ju verkligen skratta gott åt allt ;D Vi ska köra järnet i sommar, we talking MAFFIA! LOVE YOU!! PUSS

2009-03-21 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0