Hooked on a feeling

Ja nu var man hemma, imorse gick jag upp klockan 7 för jag skulle ju på mitt möte. Mötet gick bra och jag kommer förmodligen igång med matten på fredag. Måste dit på fredag igen för Vuc hade ställt till det lite eller vad man ska säga:P Jag har gått ut skolan och så där men nu vill jag läsa det jag tycker att det är kul och för att så småning om börja på högskola. men vet ju inte vad jag vill bli?

Efter mötet som slutade klockan kvarti 9 cyklade jag vidare på gymmet och körde hårdträning. Idag var jag riktigt grym:) Nu ser jag fram emot morgondagens träning också:D
Haha men det sjuka var att när jag hade 5 minuter kvar på crosstrainern hände något, dom höjde typ musiken eller råkade för helt plötsligt hör man Björn Skifs låt: Hooked on a feeling skrola i högtalarna och jag kan säga det att det vart fart på tanterna och gubbarna! HAHA! Man såg hur hårt dom började köra och mima med:D Kör hårt!


Därför måste jag lägga in den här bara för den är så sjukt fjollig, en mer komisk Hooked on a feeling :

David Hasselhoffs tolkning på låten!!! -->


HAHA! Att han gjorde det här betyder ju att han kan bjuda på sig själv och det är ju bara bra:D
Alla borde bjuda lite mer på sig själva inte sant?:D


Nu ska jag duscha!:)

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha SÅ sjukt :)

2009-03-04 @ 12:49:14
URL: http://tobys.se
Postat av: Nicole - en blondins syn på saken!!

hahaha, tänk va lite musik kan göra :)

2009-03-04 @ 16:33:23
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Beror ju på antal besökare o hur aktiv man är... men som sagt, vad kan man förlora på de?

2009-03-04 @ 19:25:59
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0