Diska=olycka

Fy fan jag tappade ett glas när jag skulle diska och skar mej så det sved som bara sjutton:( Blödde enormt för att vara så litet jack som det blev.

Nu ska jag lägga in en sån där Gratismakeup grejj på sidan här. Gå gärna med!

Blir ingen träning ikväll, ledig! Imorrn ska jag upp extra tidigt ska till Hermods på möte med han som håller i matte B:n.


Känner mig lite små tjurig så jag sitter här och kollar på lite roliga klipp:D
Det funkar faktiskt och humöret stiger:P



 



Ska iväg till Willys och köpa oss mat:)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Nitania

Aj aj aj, jag hatar att skära mig.. Och att blöda. Är typ rädd för blod och får ont bara jag läser det här.. Aj aj!!



Dina inlägg handlar om väldigt olika saker, så får väl passa på att kommentera Babben också.. Förjävla skön alltså! =) Hahaha!

2009-03-04 @ 11:48:10
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0