Konrad!

Igår hade vi det super kul!
Först käkade vi Kycklingfilé men smält mozzarella, potatiskroketter och Beasås! Hur gott som hellst, särskillt när alla var hungriga vargar:P

Efter det så hade vi hårkur, Ansiktsbehandling och fixade naglarna i morgonrock och nattlinne:)
Sedan så fixade vi till oss och var i partystämming:)

Vi åkte taxi ner med en dåre till taxikörare! Haha det gick VERKLIGEN undan i kurvorna,

Väl nere så gjorde vi de som dom flesta göra dansade och hade allmänt lattjo:)
Haha!

Den enda hindret vi stötte på var en bartender! Jo, de var så att vi hade beställt vatten av honom en gång och inte druckit upp allt. Sen så när vi skulle gå dit en gång till så hände detta.

Vi: Tre glas vatten tack!
Bartendern: Men ni drack ju inte upp förra gången ni fick det.
Vi: Nehe, men nu är vi törstiga igen.
Bartendern: Jaha!


Öh ursäkta att man inte drack upp.
Men vad är problemet vi kan ju inte vara dom enda som dricker vatten och inte dricker upp?
Efter lite om och men så fick vi iaf släcka törsten, men bara för jag var jätte irreterad på honom så tog jag våra tomma glas staplade dom på hög och gav han dom personligen i handen och sa HÄR har DU!

MAN SKA VÄLL SOM SAGT KUNNA BESTÄLLA VATTEN OCKSÅ UTAN ATT BLI PÅHOPPAD eller har jag fel?

Väl hemma så somnade J på stört och E och jag låg och pratade en bra stund innan vi somnade också.
Lite seg idag för vi vaknade först halv nio, men somnade efter nån timme och sov till klockan halv 1:P hehe.
Sedan sjöng vi en stund:

Vilka får inte gå in på systeeeemet?
HONDEN, KATTEN, GlASSEN!

Hunden klapp klapp hunden klapp klapp!
HAHA ni vet hipp hipp?:P
Ja dålig humor yes!

Nu ska jag ta det lugnt och äta Citronformage (felstavat?) senare:)

Tack tjejor för en kanon Dag/kväll:)

Kristian hämtade pizza till oss också. TACK älskling!:)


XoXo



Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Än så länge är det en hemlis;)

2009-03-01 @ 18:40:51
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: tycker också det var fina saker:) är supernöjd.

2009-03-01 @ 18:54:49
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet -,

tack så mycket tjejen jag hade en underbar helg :)

2009-03-01 @ 19:29:14
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: marielle

tack så mycket! haha jaa, 40 läsare, inte dåligt inte ;) hahahaa xD

2009-03-01 @ 19:50:56
URL: http://petterssonmarielle.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad gulliga kommentarer du ger mig! Vad glad jag blir!

Han blev tyvärr inte dömd...

2009-03-01 @ 21:37:20
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Nitania

Svar: Tack för tipset, den ska jag verkligen checka in! Verkligen tack för tipset, alltid kul med låt-tips! =) Hur är läget annars idag?

2009-03-02 @ 09:18:11
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Emmsie :)

Haha! Yeah babe, vi äger! Tack själv för en trevlig dag/kväll, det gör vi om ;D Läckra bilder det blev! Haha ser att jag har en egen liten hejarklack bakom mig också ;P

2009-03-06 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0