Glass igen! haha mm.....

Jag kan ju fortsätta på det här spåret med glass! Igår när jag hade kollat på www.GB.se Kunde jag ju inte hålla mig! jag köpte en glass, jag som inte ens har pengarnar så jag bad mamma föra över pengar så jag kunde köpa en glass. Och jag visste precis vilken jag ville testa!

Nogger Mint så klart: Riktigt god glass för den som gillar mint och jag gillar ju de så det passade perfekt tyckte inte den var "för" söt. Så den fick 4/5 av mig:D

Hittade den inne på djuraffären där jag skulle köpa en ny leksaksråtta till katten:)






The Voice är slut för den här veckan, tänkte lägga in veckans rap attack men dom har inte lagt ut den ännu. aja.

Det får bli den här underbara låten ist. Dra upp volymen och njut!
Party sugen vid halv 10 på morgonen? Ja varför inte?
Men det blir en lugn kväll.

Ska ni göra något kul i kväll???










XoXo

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh va länge sedan det var man åt glass!



Sv: Japp på ett nytt ställe :)Är supernöjd!

2009-03-20 @ 12:28:37
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0