Ingen rubrik

Äntligen hemma, inte pogramet utan jag är hemma:)

Var så himla stressad imorse, igår hade jag hur svårt som helst att sova eller inatt rättare sagt.
Vaknade jag vet inte hur många ggr. Trött som ett as imorse, hur man nu kan vara trött som ett as? ni fattar.

Hade ingen frukost hemma så det första jag var var att sätta på vatten för att koka makaroner. haha de blev min snabba frukost. Inom en halv timme hade jag fixat håret sminka mig, klä på mig, packa tränings väskan äta mina fullkornsmakaroner:O Fatta på en halv timme. Det kan man ju kalla skillad;)

Jobbade från 11 till 15. Käkade en sallad, pratade med Alex o Desse. Sen drog jag till gymet:D
Nu sitter jag här och lyssnar på musik som vanligt(A) men nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att ett mirakel sker.

Efter det blir det lite matte B. NU jäklar ska jag bli klar med skiten, känns som en stor klump i magen hela tiden pga den. Stressad AB!Roligare än så här blir det inte.







XoXo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0