Uppdatering

Dags för ett nytt inlägg kanske.

Så då börjar jag som vanligt o berätta om vad jag har gjort. mohaha.
Förra veckan kommer jag typ inte ihåg vad jag gjorde så vi hoppar direkt på fredagen.
I Fredags hade mamma och jag smyckespraty hemma hos henne. Många vänner som kom och vi dracklite vin och myste. Var hur trevligt som helst yao.
På lördagen var jag trött för jag var inte en av dem som hade druckit lite vin utan lite för mkt kanske.
Jag öppnade på cafét klockan 9.00 och slutade klockan 16.00, dagen gick rätt fort.
John och Z var förbi och åt av den goda salladen. Stammisvarning!;) närå....

Sedan däckade jag i soffan klockan 19.00 i Kristians knä. Vaknade upp vid 21 igen och var lite piggare. Då gick vi och la oss och tände ljus och kollade film. Grym film btw. Och sista scenen kunde dem ha skippat. den hette The Last house on the left, tror jag. Se den iaf. Den var väldigt rå och verklighetstrogen.

På söndagen var jag lika trött som på lördagen typ. Haha. Fan alltså. segare jävel får man ju leta efter.
Idag är jag ledig. Skulle ha tvättat men hade glömt nyklarna hos mami. Skit skit skit, men dem kommer på posten imorn.

Grattis Vronkisch, nu har du låst in dig ist för ute.

Just det, för alla er som känner mig vet att jag inte är någon höjdare på att laga mat och går hellre utan än att ställer mig vid spisen, men idag har det skett ett mirakel. JAG LAGADE DUNDER LUNCHEN! Fisk och kantarell "gryta" men couscous och broccoli. HA! Now we talkin;)

Nu ska jag lyssna på musik och längta till Fredag:)

Nu kan jag inte sluta lyssna på den här. Fällde till och med en tår när jag såg videon första gången:Oshhhh....

XoXo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0