Vilken kväll!

Hej, sitter här lite smått bakfull. Inte så kul tycker ni kanske?
 men då kan jag säga att det är värt det! Hade så jäkla kul igår.

Först lite mys hemma hos mig med Z och
med Kim som kom förbi en liten stund senare.
Sen vart det konrad.

Kvällen gick väldans fort.
Synd bara att han "RICO" skulle spela på konrad för han SÖG rent ut sagt.
Träffade lite folk, dansade(inte till Rico) och minglade inne på Mc Donalds efteråt. NEJ skojja bara, Z och jag beställde våra hamburgare och drog hem till mig. Åkte självklart taxi med världens bästa taxidriver Jaza. På med mjukisbyxerna och sen kunde jag inte hålla mig från burgaren längre.
Efter det låg man som en klubbad säl och sov!

Idag är jag rädd för: MITT HÅR! ser ut som trasslig taggtråd. Har inte vågat mig på ännu att borsta så vi får väl se hur det
går^^

Vill hitta på något men vet inte riktigt vad. Man borde nog gå och införskaffa sig lite mat, har inte ätit sen burgarna. Så hungern börjar komma tillbaka nu:/ Så tills vidare.... have a nice day!:)


OH glömde nästan säga det, jag bröt mitt löfte angåeende alkoholen, men nu dröjer det nog ett bra tag tills jag festar igen!

XoXo♥/ Vronk"för ovanlighetens skull"

 
Taxi taxi!


V







Party like a rockstar!


här har vi en som tyckte Rico sög lika mkt som vi!





Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser sååå sköj ut, vill meeee!

2009-10-30 @ 09:13:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Petra

inte så kul att vara bakfull kanske ! krya på dig eller vad man säger

2009-11-01 @ 16:31:23
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0