Ordet är!

Jag har en jobbig och envis vecka framför mig!
Beståeende av hård träning och jobb.
Simma, gymma och spring. COMBO LIKSOM?

Blir inget godis här inte! Inge alkohol!
Nu kör vi.

Plugga matte ska jag också hinna med.
Ska planera in i minsta detalj.

På tisdag är det exakt en månad kvar tills jag och Z ska leva lyxliv i Örebro.
Då ska vi bo på hotell och patra;) Ja det ska stå patra.
Det nya ordet för Parta! (Okej nu undrar ni säkert om det slagit slint i huvet på mig)
Men svar: Ja, det var länge sen för den som inte visste det!
 Längtar som Fan.

Idag har jag en städdag som söndagar brukar vara.
Ont i magen, låren och i huvet.
Elände.
Förövrigt så känner jag mig extremt osexig idag. Trött, osminkad, myskläder och ett hår som ser förjävligt ut.
haha?
Inte kul att vara mig idag.



Nej ska fortsätta nu, snart kommer Sanna och berättar lite roliga saker i hope!







XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0