Näcken i Bäcken

Jaha då har man fått denna kväll att gå:)
Pratade först med älskling som nu var i Portugal.

Sedan pratade jag med Z i i 2 hours. Yes you heard me.
Trevligt trevlig hon bor ju som sagt i skogen nu.....



Typ så här kommer det bli imorrn för henne.........eller ja i typ 2 år frammåt:D
Mohahahaha....

" Naken Veronica?"
 "Jora nu är det jag som är näcken i bäcken å här är det jag som bestämmer
"

"Välkomna till efterlyst, kvällens pogram kommer uteslutande handla om ett mycket märkligt försvinnande, den här kvinnan som lystrar till namnet Z eller harubaja, skulle gå ut och bygga vindskydd och göra eld en helt vanlig Torsdags förmiddag. Sen dess är hon spårlöst försvunnen......... Varför skulle hon bygga sig vind skydd?!"....




XoXo

Kommentarer
Postat av: z

haha men ditt lilla rikspucko:D garvar ihjäl mig här i skogen i min hemmabygda säng. gjord på löv och pinnar och en tallkotte som kudde:) PUSS

2009-09-23 @ 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0