Kul och mindre kul!

Goooosh så dålig uppdatering det var här:/

Har verkligen inte orkat!
Kristian har iaf åkt tillbaka till Karlskrona och nu är han borta i 6 veckor, eller nu är det väl 5 Veckor och 5 dagar tills han kommer hem igen, det är en enormt lång tid. INTE KUL!

Har börjat på min nya arbetsplats, har lite praktik nu först men sen kommer jag nog jobba som extra anställd där:)
Sventas i Sala har nu stängt pga vattenskada:,( Så inge jobb där på iaf en månad till.

"Men pengar rullar in som de ska nu"(om ettag;))

Just nu luspank, jag äger 45 kronor. Så nu fick ni veta det, GRATTIS!

Igår tränade jag och sådär, har dunder ont i ryggen idag. Hm, why? I dont know!
Hm, så jag skippade träningen idag för jag vill inte att det ska bli värre. Så imorn blire nya tag om kroppen tillåter.

No more to say?


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0