Jag blir så trött på sånt här!

Oj oj oj då. Två inlägg efter varandra typ:O HURRA HURRA!
NJA KANSKE INTE.


Iaf jag är så trött på massa fulla gubbar som håller på och ska prata med oss andra människor som bara vill vara i fred. Och särskillt trött på dem som ska sitta och hosta och harkla sig högt. Jag tycker det är vidrigt faktiskt.

Jag vet inte om man ska tycka synd om dem? Det är ju inte vi som satt dem i den situationen som de är i, varför ska då vi behöva lyssna på deras snörvlande och lukta på deras pink inne på offentliga toaletter?
Ja ja, ska väl inte dra alla över en och samma kant men jag tycker alltså att de borde respektera oss som faktiskt vill vara i fred och inte prata.

Jag tycker bara att de borde se sig omkring och kanske sluta dricka alkohol för det finns så mkt mer att se av världen än en flaska hembränt!

Det var för några dagar sen som jag var nere vid tågstationen och skulle åka hem, då såg jag en man som kom gåeende rakt i mot mig, som hade kissat på sig. Märker man inte det? Alltså jag bara undrar! Jag tycker det är väldigt ohygeniskt, för då börjar iaf jag tänka så här: Ska jag verkligen sätta mig här? tänk om han som kissat på sig satt här före mig?
Så ska man inte behöva tänka!

Så ska man tycka synd om dem eller inte?
Ja ja vettefan men jag är iaf trött på fyllon!!

Sluta sig hej till mig lixom, nyktra till så kanske jag säger hej tillbaka!!!!
Så tänker jag iaf!

Nej nu ska jag inte sitta här hela dagen, städning NU V!


XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0